POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Gogoasa VMX Mega Image


O nouă gogoașă pe rafturile de la „producția proprie” MEGA IMAGE, gogoașă de tip dots.
E vorba de gogoașa Vamix cu glazură de cacao, gramaj 30g.
Această gogoașă se găsește în magazinele mai mari MEGA IMAGE. În orașul meu sunt două asemenea magazine și am văzut-o în ambele.
Mi-a captat atenția prin aspect, partea de sus având ceva ciocolată rasă. Gustul e foarte bun, cu ciocolată lăptoasă de cacao. Se aseamănă foarte mult cu sora ei, mai ieftină cu aproximativ 1 leu și jumătate, dar din gama Europastry. Ambele game se pare că provin din Spania; cel puțin așa am găsit pe o listă cu cei ce aduc produse la MEGA IMAGE, însă n-o mai găsesc momentan.

Dacă vedeți imaginile (din josul paginii), cred că o să salivați după ea!
Eu îi dau nota 10! Poftă bună!

Extra info:

*Informații nutriționale nu am și nici ingredientele; poate o să reușesc să fac o poză la un magazin. Prețul este afișat pe bon.




Un comentariu: Leave Your Comments

  1. Atât că e o problemă cu aceste produse... sunt congelate și coapte în respectiva zi când se pun pe raft!

    Și au mai apărut două variante și la LIDL, 2 lei bucata și sunt cu gaură și cremă! Foarte bune!

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!