POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Derby Coffee Cola

Derby Coffee Cola - Băutură carbogazoasă răcoritoare cu îndulcitori și cu cafea.

E un produs de la care nu mă așteptam la prea multe. Are un miros de cappuccino. Gustul e interesant având aromă de cola în combinație cu cafea/cappucino. E grețos dacă îl miroși atent, însă e bun la gust și dulce. Totuși, cred că e o băutură ce s-a făcut prin combinarea de cola mai ieftină cum e adria și un pliculeț de cappuccino. Nu e foarte carbogazos, o mare parte din bioxidul de carbon ieșind când îl desfaceți. Oricum, e interesant, îmi place și e bun! Așteptările nu se adeveresc și constat o băutură bună cu un preț mic de 1,5 lei și 300 ml la PET. 
Băutura provine dintr-un oraș de lângă Plodviv, Bulgaria unde probabil e și făcută.
Despre
ambalaj vă pot spune că seamănă cu un PET de bere Burger. E intereant asta.

Nota acestui produs: mă gândesc la un 9. Aș mai repeta testul, dar tot cu 300 ml. Mai mult eu zic că strică. Încercați-l totuși dacă îl găsiți pe undeva. Până acum am încercat mai mult produse care mi-au plăcut, însă poate voi găsi și produse pe care nu le voi recomanda.
Eu l-am luat din La Doi Pași Dârste Brașov (SC Anisia 2002 SRL numărul 252, Calea București).


Pe site-ul producătorului: http://www.novatrade.bg/assets/img/product1d.en.jpg
Test realizat în 07 aprilie 2014.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!