POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

KA SPARKLING Karibbean Kola Flavour Drink

Despre KA:
Acesta vine cu sloganul: "A taste of the Carribean"
Rețeta pentru sucurile KA este aroma autentică, oferind consumatorilor, prin această gamă o parte din paradisul Caraibelor.

KA a fost lansat în 1960 de Kenneth Abbott și este bazat pe rețete originale jamaicane. Este cea mai consumată băutură carbogazoasă în rândul comunităților africane și caraibiene din Marea Britanie.

Părerea mea:
E un suc carbogazos venit din Marea Britanie și cred că din Scoția mai exact. Am avut ocazia să beau de vreo 4 ori în România, odată acum mai bine de un an și jumătate când l-am găsit la Auchan Militari București în cantități enorme și preț mic! Până în 2 lei! Atunci aveau toată sortimentația prezentă de la KA (între timp au mai apărut vreo două variante). Îmi amintesc că cea mai bună a fost cea Pineapple și m-a surprins și cea Grape, prin culoare și gust asemănător de Fanta Struguri Roșii (acesta se mai găsește în Brașov la benzinăria MOL Saturn la un preț exorbitant - 5,5 lei). Toată gama consumată atunci avea și un gust specific KA (ca și la Fanta, unde toată sortimentația are și gust de portocale).

Acum, revenind la Karibbean Kola, sucul e bun și părerile sunt împârțite ca și în cazul lui Dr.Pepper. Inițial, acum un an și ceva nu mi s-a părut extraordinar, dar am refăcut un drum pentru a-mi mai cumpăra și n-am mai găsit :( (pe atunci, în Brașov nu era Auchan). Am ajuns în vară la mare, lipsă și acolo (doar prețurile mai erau). Și am rămas doar cu gândul la ele. Îm părea rău că îmi luasem doar câte o doză din fiecare, iar prețul era extraordinar de bun!

Când deschizi doza, descoperi un miros interesant, poate plin de chimicale... Nu prea mă interesează asta. Însă e ciudat și nu mi se pare că miroase urât. Parcă totuși, seamănă la miros cu niște medicamente pe care le luam când eram mic, parcă cu Vitamina K pentru probleme cu sângerările nazale și nu le suportam. Dacă nu vă gândiți la asta, vă v-a plăcea băutura Oricum, după ce tot beți din el veți dezvolta mereu diverse păreri. Cum am mai spus-o, e ca la Dr.Pepper.

Gust asemănător mirosului, dulce, caramelizat și fructat. Cred că te duce cu gândul la Caraibbe și o plajă însorită. Ca de obicei, cel mai bun la gust e când e când se ține în frigider și e rece.

Culoare aproximativ la fel ca la orice băutură de tip Cola. 

Preț: 3,49 lei în data de 28 februarie 2014 (numai acum în aprilie am ajuns la el să-l consum iar) în MEGA IMAGE Calea București Brașov (doar acolo e în Brașov și poate și în cel dinspre Bran). Poate mai e și la MEGA IMAGE în București și la Concept Store. Alte locații unde se mai găsește: încercați la Auchan Militari, deși nu cred că mai există în magazinele Auchan (doar alte produse A.G.Barr mai sunt la Auchan doar din gama Rubicon), prin benzinăriile MOL, OMV, Agip, Petrom, Rompetrol, Litro, prin METRO Militari, dar mai mult Rubicon și mai încercați la Quick Deli și mai era un supermarket în București, însă nu-mi mai amintesc numele și am văzut de la acest importator, renova decor pe numele său, produse și în cora Lujerului, dar și în altele cred că au.

Nota produsului: aproape 10, fiind puțin grețos. Încercați și vedeți ce va ieși. La spital nu cred că ajungeți! Mie îmi place.


http://rubiconexotic.ro/portofoliu_ka.html
http://www.agbarr.co.uk/ces_brands.nsf/brands/brands-ka.html

Dacă aveți vreo nelămurire, lăsați un comentariu și vă voi răspunde.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!