POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Milka Choco Jelly

Iată că a apărut și în România! Preț bun, nu e importată, e primul scris în limba română, deci e adusă de Modelez România! Încă n-am testat-o, dar am găsit-o joi seara pe rafturile de la Carrefour la prețul de 11,99 și vine în varianta de 250 g. Probabil intră în taote rețelele de magazine, întâi la Mega Image, LIDL, cora și Auchan, apoi METRO, Selgros, Kaufland.
Nu mă aștept să mă uimească, mai ales că sâmbătă am avut parte de o ciocolată surpriză cu un gust deosebit, marca Reese's, pe care o consider reușita anului în testele mele!
Despre test:
Încep să desfac ciocolata... Mirosul e plăcut, nu l-am mai simțit la o ciocolată Milka. Parcă e o combinație de mirosuri între Poiana și Reese's testată ieri. E un miros de pastă de alune. Conținutul de cacao este în jur de 30%. E plină de bombonele de tip smarties, jeleu și bomboane pocnitoare (cum era și Kandia Bum-Bum prin 2000).
Aspectul e jucăuș și dezordonat. E o tabletă înaltă și cam greu de rupt, pentru că nu știi de unde s-o faci.
E o ciocolată dulceagă, pocnitoare și atractivă. Chiar îmi place ideea și amalgamului de gusturi. E dulce și ca un suc din mix de fructe. Nu îți dai seama de la ce vin gusturile. Ciocolata chiar e reușită, e plină de bombonele pocnitoare, urmând apoi jeleurile fructate cu arome deosebit de bună. Sunt niște jeleuri ca de consistența unui gem, ca niște stafide... Cred că sunt cele mai bune jeleuri mâncate până acum. Și bombonelele sunt bune, asemănătoare cu Smarties ori M&Ms (duc mai de grabă spre M&Ms). Ele au culoare portocalie, galbenă, roșie și albastră turcoaz. Printre ingrediente regăsim și ceva E-uri, unele poate cancerigene, scrise sub denumire chimică, însă eu nu mă uit la asta când cumpăr produse. Nu mă interesează ce chimicale are, căci așa va trebui să trăiești cu aer, care și ăla e poluat!
Așadar, o ciocolată reușită, dulce cu un mix de gusturi, nu la fel de bună ca Reese's  PEANUT BUTTER CUPS, însă care primește un meritat loc doi în topul celor mai bune teste de anul acesta și o consider una dintre cele mai bune ciocolate Milka. Nota 10 și probabil va fi cea mai vândută, fiind în topul preferințelor pentru cei ce mâncau prin 2000 Kandia Bum-Bum!
Mai jos o să vedeți toate detaliile legate din ciocolată (jeleul, drajeurile, iar efervescentele sunt prea mărunte ca să le descopăr și a le face poză).


Milka în străinătate: http://www.milka.de/milka2/page?siteid=milka2-prd&locale=dede1&PagecRef=962

dintre-noutăți.blogspot.ro vă dă mereu cele mai interesante noutăți, cele mai interesante produse!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!