POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Șerbet de fragi

Într-o zi mi s-a făcut poftă de niște fragi... N-am mai mâncat de 10 ani! Se pare că au devenit și o raritate. Și am zis, să caut ceva prin magazine... Prima dată m-am gândit la un sirop. Dar acesta nu se găsește nicăieri la supermarket/hypermarket și nici chiar la magazinele de tip plafar. Însă toruși am găsit ceva, un borcănel de șerbet pe care l-am tot studiat timp de două săptămâni. Și prețul era de vină și nu-mi inspira încredere. Nu mai mâncasem niciodată șerbet. Ulterior, mi-am făvut curaj și l-am cumpărat. Curios, l-am desfăcut și am descoperit ceva roz, de consistența unei creme din ciocolata Laura, și se poate asemăna cu mierea, dar nu și la gust; gustul fiind apropiat fragilor și parcă mănânci un fel de pastă de bomboane cu fragi. O chestie interesantă, ce mi-a amintit de fragi și mi-a mai luat din poftă. Se simpte că are și zahăr, dar până la urmă trbuia, căci e șerbet. Și mirosul e plăcut, asemănător gustului. Practic e ca și cum ai mirosi și mânca o pastă de bomboane cu fragi.
Produsul se vrea a fi natural și conține doar zahăr și sirop de fragi, fiind produs în Comuna Vâratec judetul Neamț pentru Dinadi SRL, Șos. Afumați, Ilfov.

Concluzie: Un produs consistent ce înlocuiește foarte bine o bomboană, ce e plină de chimicale (așadar, vrei bomboane, ia-ți șerbet ce nu are chimicale), poate fi folosit fără probleme într-o ciocolată ori la prăjituri și de ce nu? chiar și consumat ca atare, cu lingurița (cel de fragi nu mi s-a părut grețos precum e în cazul mierii) și eventual să mai ai și un pahar cu apă. Și ca recomandare, se ține la temperatura camerei, maxim 20* C. La frigider se întărește, făcându-se chiar ca betonul (practic devine bomboană în borcan).
Nota: nu m-a încântat prea tare, dar merită încercat (sunt obișnuit cu produse pline de chimicale și arome mai profunde)! e un desert bu și mă gândesc la o notă între 8 și 9,5. Cred că se putea să fie și mai bun, ținând cont și de prețul de 16 lei 380g, fiind acest preț fără câțiva bani. Și tare mă gândesc că nu are chiar fragi cum spune, căci și cel de căpșuni era tot roz (poate la ăla e alt gust și culori identice, nu l-am încercat). Oricum, nu regret alegerea făcută și mai înfig lingurița în el când scriu acest articol și mă cam face puțin dependent.

Dacă îl vreți și dumneavoastră, faceți un drum până în Auchan City (sau o fi și în cel simplu)! În alte locuri nu l-am văzut. Îndulcire plăcută!


definiție DEX http://dexonline.ro/definitie/%C8%99erbet
test realizat în 28 martie 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!