POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Pepene verde cu miez galben

Pepene verde cu miez galben

Pepene roșu cu miez galben
Pe scurt:
Despre acest fruct nu se știu prea multe. E cam neobișnuit pentru cei mai tineri, destul de cunoscut de către cei mai bătrâni. Sunt sute de feluri de pepeni (lubenițe), iar acesta este unul dintre specii. Eu l-am descoperit pe internet (nu mai rețin site-ul) undeva în State Unite ale Americii. Ei bine, și la noi a venit sezonul pepenilor. Astfel, am avut surpriza să găsesc acest tip de pepene. Pe timpul părinților mei se găseau mai des astfel de pepeni în România (ca de altfel se cultivau și cartofi mov, acum s-a pierdut sămânța românească), cultivându-se prin Arad. Erau la noroc, puteai să nimerești unul galben sau nu.
Sponsored ADS:



Diferențe:

Cu ce diferă acesta de cel roșu, obișnuit? Nu știu! De aceea l-am cumpărat să vedem cu ce diferă. E produs în România, nu sunt așa de mari și sunt puțin mai scumpi ca cei obișnuiți la hypermarket.

Caracteristici:

Toți vă veți întreba cum este, cum miroase, ce gust are, nu-i așa? Atunci hai să îl caracterizăm!

Miros: ca și cel roșu aș putea spune. nu mi se pare că diferă mirosul
Gust: identic cu cel al pepenelui cu miez roșu, dulce. Acum de obicei cel de la hypermarket/supermarket nu e așa dulce de multe ori. Acest care l-am luat e mai puțin dulce în comparație cu cel roșu și e mult mai zemos. Practic e cam ca apa. Unii au constatat că se aseamănă cu mierea la gust, depinde de cum îl nimeriți. Astfel, pot spune că nu diferă la gust cam deloc de cei roșii, doar are un gust puțin mai fad.
Aspect: aici diferențele sunt vizibile față de pepenele roșu. Practic diferă prin culoare, mărime (al meu a avut 1,768 KG - acea jumătate) și număr de sâmburi. Sâmburi albi nu văd să aibă (cel roșu are acei mici sâmburi albi destui de mulți). Asta îmi place, urăsc să tot îndepărtez sâmburii și să tot storc fructul și să nu rămân cu nimic din el! Poate mulți vă întrebați, tot atâta coajă are? Ei bine, cam da! Însă cum e mai mic, va avea și miez mai mult. Depinde și cât e de copt și de noroc.
Concluzie: E bun și deși tot încerc eu să-i găsesc diferențe, el nu diferă cu mult de pepenele cu miez galben de cel cu miez roșu. E scos și din frigider, poate ulterior se constată și diferențe multiple (ulterior rămân la aceeași părere). Mie parcă îmi place mai mult cel cu miez galben, e cam la fel de zemos, dar din cauză că are mult mai puțini sâmburi și se înfige mai bine în furculiță, îl prefer pe acesta! Parcă are și mai puține ațe sau chiar deloc.

Nota: 10!

Restricții nu cred că sunt, puteți mânca cât de mult puteți. Ca și beneficii aduse, pepenele verde cu miez galben nu cred că diferă față de binecunoscutele beneficii aduse cel cu miez roșu. N-o să mă apuc acum să copiez cele „10 beneficii aduce se pepenele roșu” de pe la binecunoscutele site-uri enervante care nu spun nimic după ce citești așa zisele studii. Dacă vă interesează și asta, vă documentați voi singuri în această privință. Cum v-am mai spus, e un soi ce se cultiva îndeosebi la Arad cam acum 50 de ani. În ultima vreme nu prea s-a mai văzut pe piață, iar acum a început să reapară. Se face în toată lumea, iar cel luat de mine este cultivat în România! Nu cred că e făcut prin combinații în laborator.

De unde cumpăr?

1. Carrefour hypermarket; încercați și prin piețe sau alte hypermarket-uri (la cora de exemplu)
Preț: 1,49 lei/kg în 03 august 2014 la Carrefour; posibil să mai scadă sau crească prețul ori să dispară din stoc.

Poze :

Pepene roșu cu miez galben
Pepene roșu cu miez galben
Pepene roșu cu miez galben
Pepene roșu cu miez galben
miez
miez
coaja
coaja
Acest pepene a fost tăiat
 precum în tutorial
Test realizat în: 07 august 2014

Update 14 august 2014!
Noi considerăm acest pepene verde cu miez galben ca pe ceva minunat, dar în Japonia sunt și alte două așa zise anomalii (poate mai există și altele:
Pepene cubic
Pepene inimă

4 comentarii: Leave Your Comments

  1. Acum am cumparat si eu un pepene verde cu miez galben din Cora BM, la 1,49 lei/Kg. Intradevar nu este asa atos (cum sunt uni dintre cei cu miez rosu).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era și la Auchan anul acesta; acum vreo săptămână la 1 leu kg, dar adus din Spania acela! Așa scria.
      Am mai mâncat iar anul acesta, tot Românesc. Era ca mierea!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. La vară! ☺ Au mai adus din 2014, în fiecare an. Chiar și la Auchan sau în alte magazine. În acel an, doar la Carrefour a fost. Îl prefer mai mult pe acesta față de cel roșu.

      Ștergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!