POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

RAUCH bravo tea Cranberry HIBISCUS

RAUCH bravo tea Cranberry HIBISCUS - Ceai alb cu aromă de merișoare și hibiscus

Ceai alb cu aromă de merișoare și hibiscus
Pe scurt:
Un produs nou ce mi-a atras atenția pe rafturile benzinăriilor. În altă parte nu l-am văzut. Despre RAUCH și bravo trebuie să știți. Ei produc sucuri naturale și ceaiuri, iar numele vine de la patronul pe nume RAUCH. Acest ceai e făcut în undeva în străinătate, nu scrie exact unde! În țară clar nu este fabricat!
L-am luat mai mult pentru că am fost impresionat odată de CAPPY cu hibiscus... A fost o ediție limitată într-un timp; și am zis să vedem cum e și un ceai cu hibiscus, dar de la RAUCH.
Caracteristici:
Miros: cam de fructe de pădure
Gustde ceai dulceag și nu îmi dau seama cât de mult aduce a merișoare și hibiscus, dar parcă se simte aroma deosebită dată de hibiscus. E ok, dar nu e un gust atât de profund, e mai insipid, mai de apă.
Culoare: roșu spre vișiniu; nu l-am mai pus în cană că se vede culoarea prin PET
Ambalaj: PET reciclabil la Sigurec
Carbogazos: NU
Cantitate: 500 ml

Poze :

Ceai alb cu aromă de merișoare și hibiscus
Ceai alb cu aromă de merișoare și hibiscus
Ceai alb cu aromă de merișoare și hibiscus
Concluzie:
E bun, dar nu m-a impresionat prea tare. E comparabil și cu clasicele ceaiuri NESTEA. Pe final încep să disting gustul de hibiscus și mai puțin pe cel de merișoare. Oricum, e dulce și îl recomand! Mi-aș mai lua dacă găsesc la PET mai mare și la un preț bun (maxim 5 lei)
Nota: e cam de 9

De unde cumpăr RAUCH bravo tea Cranberry HIBISCUS? 
1. Benzinăriile Lukoil, Rompetrol, MOL și posibil OMV
Preț: 3,99 lei în 06 iunie 2014 la Rompetrol

Îți place articolul? 
Test realizat în: 07 iunie 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!