POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Skittles Shake


Îți place articolul? 
Test realizat în 30 ianuarie 2015

1. Skittles Shake milk drink - Băutură cu lapte semidegresat UHT (1,5% grăsime) (80%) și arome de fructe

Pe scurt:
Aceasta este primul dintre cele cinci recenzii la noile produse de import făcute cu lapte. Acesta mi s-a părut cel mai ciudat și cel mai surptinzător produs ce mi-a stârnit curiozitatea și m-a făcut să încerc toate variantele aduse. Ciudat mi s-a părut faptul că brandul e cunoscut în realizarea de bomboane gumate, dar ca lapte mi s-a părut ceva ciudat și am fost și puțin sceptic când m-am gândit să-l achiziționez. M-am gândit: oare ce o fi înăuntru și oare cum o fi? Oare voi fi împroșcat cu un lapte curcubeu când îl voi desface; oare va ieși un monstru din cutie ce-mi va vira un pumn în ochi sau oare va începe ploaia cu bomboane și voi fi trăznit de un fulger din niște nori cu lapte? Ei bine, toate acestea pot fi subiecte pentru o viitoare reclamă skittles inspirate din anterioarele, dar și mituri. Atunci, oare cum e produsul? Asta veți afla citind întreg articolul. Atenție: înainte de consum, el trebuie agitat.




Caracteristici:
Miros: fructat și chiar miroase cum miroase punga cu bomboane gumate skittles.
Gust: aproape 100% identic cu bomboanele Skittles. E dulce și e genial gustul! Inițial s-ar putea să vi se pară puțin grețos. Eu m-am obișnuit repede cu gustul și mi se pare o aromă foarte plăcută.
Culoare: rozalie
Ambalaj: tetra pack
Cantitate: 180 ml
*produsul a fost consumat rece

Poze :

milk shake flavoured drink lapte cu skittles
milk shake flavoured drink lapte cu skittles
milk shake flavoured drink lapte cu skittles
milk shake flavoured drink lapte cu skittles
milk shake flavoured drink lapte cu skittles
milk shake flavoured drink lapte cu skittles
milk shake flavoured drink lapte cu skittles
Concluzie:
Din ce ziceam la început, n-am pățit ceva deosebit, doar am fost lovit de uimire. E cea mai reușită combinație posibilă. Nu mă așteptam! N-am mai băut de mult ceva așa bun! E genial! Îmi place la nebunie! Dacă vă plac bomboanele Skittles din punguța roșie nu are cum să nu vă placă și băutura!
Recomand!
Nota: 10+++

De unde cumpăr Skittles shake milk drink?
1. Carrefour hypermarket
Preț: 3,70 lei în 25 ianuarie 2015
2. Auchan CITY Brașov
Preț: 3,10 lei. în 25 ianuarie 2015
*se vinde în România doar la cutiuțe tetra pack de 180 ml

Produs în: Marea Britanie (așa se pare)
Distribuit de: ARC GLOBAL NETWORK SRL București
Preț în UK: nu l-am găsit pentru această cantitate. La 350 ml prețurile variază între 1£ și 1,30£ în marile lanțuri de magazine
Disponibil: deocamdată doar la această cantitate și doar la magazinele menționate. Am observat că stocul e limitat (lotul expiră în 07 martie 2015)! Este posibil să nu se mai aducă alt lot!
Am mai scris și despre (produse asemănătoare):
2. Mars
5. MilkyWay

Un comentariu: Leave Your Comments

  1. Înainte de achiziție, să aveți în vedere asta:
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2725707/Mars-recalls-bottles-chocolate-milk-food-poisoning-fears.html

    Eu n-am avut vreo simptomă, dar e posibil să aibă ceva probleme un lot din cele aduse.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!