POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Lacta Cake

Lacta Lov'it cioco cake - Ciocolată cu umplutură (26%) de cremă de cacao și blat pufos (15%)


Îți place articolul? 
Test realizat în: 06 ianuarie 2015

Pe scurt:
Cum mai demult am găsit Milka Amavel Konditorei Schokoladen Torte la supermarket AMI în Gara de Nord și cum mi-a plăcut, am zis să-mi iau și Lacta. Pe atunci nu aveam blog și n-am scris despre acea variantă. Am descoperit-o pe zazou și apoi am dat o fugă în București. Am vrut să-mi mai au și ulterior, dar n-am mai găsit... însă, a apărut pe piață Lacta Cake și atunci fața mi-a zâmbit. Așadar... Să vedem cum este!


Caracteristici:
Miros: un miros de ceva alcool, cam un miros de ROM AMANDINĂ. Unii ar zice că e un miros bețiv, dar eu mă abțin să zic asta. E și puțin lăptos mirosul. E destul de puternic!
Gust: crema cam are gust de amandină; e și ușor amăruie; blatul are gust de chec (pandișpan), iar ciocolata (învelișul) e foarte lăptos, cacaoa aproape că nici nu există în compoziția învelișului. Per total, un produs dulce cu puține note amărui.
Culoare: maroniu peste tot! Crema e totuși ce mai închisă parte a ciocolatei-prăjitură
Aspect: 6 dreptunghiulețe ce se fărâmă dacă le rupi. Pe deasupra are gravat și un ornament ca la o prăjitură. Ciocolata (cu tot cu blat și cremă) este destul de înaltă; 1 cm pe puțin.
Ambalaj: resigilabil
Gramaj: 60 grame
Poze :
Concluzie:
Un amestec foarte reușit. Învelișul e foarte fin, lăptos și dulce. În mare tot amestecul e dulce, dar nu grețos. Pare mai bun ca milka Konditorei Schokoladen Torte, iar învelișul e diferit de milka. Am observat că lacta are niște produse cu mult mai mult lapte ca milka, poate de aceea îi și zice lacta. Seamănă puțin și cu ROM AMANDINĂ, acest produs. Îmi place mult!
Nota: 10. Recomand dacă mai găsiți!

De unde cumpăr Lacta Cake Lov'it cioco cake?
1. MEGA IMAGE
Preț: 3,99 lei bucata
2. online de aici
3. amazon, site-uri din uk...
Produs în: Grecia
Producător: Kraft Foods (fiind un lot mI vechi, nu apare Modelez International)
Site: facebook.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!