POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

[Auchan Coresi Brașov] Baghetă Franta 300G

Baghetă Franta 300G - Un produs cu o rețetă nouă pe care trebuie să-l încerce tot mai mulți consumatori


Test realizat în: 24 iulie 2015

Pe scurt:
Astăzi am fost pe la Auchan să văd ce mai e nou și să cumpăr câte ceva și am găsit mai multe produse, majoritatea din import, unele pe care nu le mai știam și voi vorbi în timp despre ele (provin din Ungaria, UK, Franța, etc.). Știu că prezint mai mult produse din import, dar în România prea multe în domeniul alimentar nu se mai fac și acolo apar mult mai des sortimente de produse noi. Cum mie îmi place să încerc diverse lucruri noi, majoritatea celor aduse din import sunt de clasă înaltă (mărci de renume), merg pe principiul că n-am ce pierde și așa voi aflați din punctul meu de vedere ce este sub ambalaj și apoi decideți în cunoștință de cauză dacă le veți cumpăra. De multe ori e bine să nu ratezi ocazia!
Ei, azi am trecut și am fost mai atent la raionul din zona panificației proprii Auchan. Cum în trecut am avut experiențe plăcute cu produse încercate de acolo despre care n-am vorbit pe site și aici enumăr: gogoșile cu vanilie (și chiar cele cu ciocolată), croissantele învelite în ciocolată și cu cremă de vanilie ori ciocolată, batoanele cu cașcaval (învelite în cașcaval) și diverse produse dulci (amandine, tiramisu, carpați, etc.); am văzut că a apărut o rețetă nouă la produsele denumite „Baghetă Franța”, aveam nevoie de niște pâine și am zis s-o încerc pentru a vedea gustul deosebit promis de aceasta. Cum în general panificația lor e de înaltă calitate, am zis că n-am ce pierde. Acestă baghetă e prezentă în mai multe sortimente: cu semințe, ceapă, etc. Eu am ales s-o încerc pe cea clasică, fără adaus de alte gusturi ori semințe. Ea este naturală; nu observă să aibă chimicale și conține făină din grâu și derivate din acestea pentru a-i creea aroma deosebită și rețeta franțuzească. De post nu este produsul, deci atenție aici!
Caracteristici:
Miros: cam ca de pâine făcută în vatră
Gust: de pâine făcută parcă în casă, ușor dulce și prin gustul său dă senzația unei pâini sățioase. Are și puțină sare. Gustul te determină să o consumi mai ales dimineața cu un ceai ori cu unt (eu am pus „President” pe ea și se aseamănă apoi la gust cu pufuleții Gusto pe care pui unt ori cu margarina „Delma cu pâine pe vatră” - e un sortiment apărut acum câteva luni). Per total un gust unic, e delicioasă și ține de foame. Nu știu dacă mai există pe undeva una la fel, cu același gust unic, deosebit; aceleași caracteristici. Eu prima dată am gustat-o fără vreo altă combinație, apoi am pus unt pe ea.
Culoare: miezul ca de pâine albă, exteriorul auriu.
Ambalaj: nu prea e cazul, vine într-un ambalaj de tipul unei „pungi de hârtie”.
Aspect: exteriorul este învelit în destul de multă fină, interiorul pare pufos. Coaja nu e foarte groasă. E lungă cam de vreo 50 cm baghetă și înaltă de vreo 6-8 cm
Consistență: „Coaja” e dură, dar nu se fărâmă. Se topește în gură, în ceai e perfectă, iar miezul e pufos și de ajuns de mult
Gramaj: 300G
*consumat proaspăt în urma păstrării la 20°C, conform indicațiilor de păstrare

Poze :

Concluzie:
Un produs bun, reușit și care poate înlocui orice altă pâine. Eu aș consuma-o dimineața cu un ceai, eventual băgată (înmuiată) în ceai. Și cu lapte sunt sigur că e deosebită, dar și cu unt ori cu o friptură. E de încercat o combinație și cu niște brânză franțuzească sau cu iaurt. În concluzie, au meritat banii, e îndeajuns de multă pâine, ține de foame, iar gustul mi se pare unul deosebit. Poate mai seamănă și cu panificația de tip corn, dar cu o rețetă mult mai gustoasă și mult mai mare. E o pâine (dacă o pot numi așa) care-și merită banii. Produsul ar trebui să fie natural (mai mult de 24 ore n-are valabilitate) și e produs în România. Pe măsură ce tot consum din ea, mă determină să mă gândesc când mai cumpăr iar. Dependență încă nu creează, dar o dorință de a-ți schimba tipul de pâine pe care-l consumai până acum, da! Probabil data viitoare o să iau și alte variante (baghetă franțuzească cu semințe, ceapă, etc.). Recomand și când îți e foame, încearcă o baghetă franțuzească din Auchan; e fermecată și fermecătoare!
Nota: 10

De unde cumpăr Baghetă Franta 300G?
1. Auchan (coresi)
Preț: 1,49 lei bucata (4,97 lei kg)
Produs în: România
Producător: Auchan România (Coresi Brașov în panificație proprie)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!