POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Dr Pepper cherry Polska

Dr Pepper Cherry - Băutură răcoritoare carbogazoasă cu zahăr și îndulcitori. Conține cafeină


Test realizat în: 08 august 2015

Pe scurt:
Dr Pepper cherry nu este o băutură nou apărută. Prima încercare am făcut-o acum 1 an ⇒aici⇐ cu băutura originală, cea din USA (SUA). Acum am ocazia s-o mai gust odată și de mai multe ori dacă-mi va plăcea și aceasta la fel de mult ca aceea. Ce am eu în față e varianta din Polonia care s-ar putea să se găsească în tot mai multe magazine. Am văzut-o și la MOL, trebuie să fie și la Dedeman pentru că acolo o distribuiesc cei de la alka (sunt și importatori Dr Pepper, nu doar producători de napolitane). Eu ce am în față am găsit la Auchan, singurul dintre marile lanțuri de magazine care-l are momentan și e distribuit de ARC GLOBAL NETWORK. Diferențe față de cel din USA n-ar trebui să fie, dar rămâne să vedem astea. De cantitate este: 330 ml vs. 355 ml la cel din USA și de preț: e mai ieftin ca cel din USA.
Caracteristici:
Miros: cam ca de un parfum și de cireșe aș spune combinat cu mirosul clasic de Dr Pepper. Mi se pare a mirosi ca un parfum, dar nu vă puteți baza pe informația legată de miros. Așa mi se pare mie când nu prea disting (de obicei nu le simt, aici se pare că da) mirosurile din iunie 2015 și până acum.
Gust: mai plăcut față de cel clasic, e dulceag și are cireșe în el, dar este unul asemănător cu un Dr Pepper zero UK combinat cu vreunul de vanilie. E plăcut gustul, dar e mult mai fad față de cel de anul trecut și mult mai apropiat de cel al unei ape minerale. Acceptabil totuși gustul
Culoare: aceeași culoare roșiatică precum o avea și produsul de anul trecut, doar că acesta e vișiniu și la culoare, nu doar la spumă. Nu mi se pare să rămână pe limbă ori dinți
Ambalaj: doză de aluminiu reciclabilă. Arată în proporție de 99% ca cel de anul trecut și se deschide la fel de ușor ca orice doză de aluminiu
Cantitate: 330 ml
Carbogazos: foarte; aproape ca și un pepsi
*consumat în urma păstrării la temperatura camerei (20*C)

Poze :

Concluzie:
Un produs bun, dar care e inferior celui de anul trecut. E unul cu un gust mereu schimbător ca și varianta clasică, dar nu la fel de bun precum cel din USA. Are gust de cherry (poate chiar puțin și de gumă hubba bubba cherry), dar mi se pare mai fadă aroma și câteodată chiar lipsește. Duce mai mult spre un produs zero, chiar spre Dr Pepper zero și uneori poți chiar spune că e ca o apă minerală dulce. Per total e bunicel, se simte că are cafeină și astfel există unele restricții. Prefer să mai beau, dar tot din acela adus din USA care are o aromă mai intensă, mult mai plăcută, net superioară aș spune! Încercați dacă vreți, eu rămân la cel din USA!
Nota: 9

De unde cumpăr Dr Pepper cherry?
1. Auchan
Preț: 2,56 lei în 24 iulie 2015
2. MOL (benzinărie) - nu foarte multe bucăți și nu în toate locațiile
Preț: 2,80-3 lei bucata în luna iulie
Cel din SUA s-a mutat pe acest link online: bunatatiamericane.ro
Produs în: Polonia
Producător: Orangina Schweppes Polska
Importator/Distribuitor: ARC GLOBAL NETWORK SRL București
Site: https://www.facebook.com/DrPepperPL

2 comentarii: Leave Your Comments

  1. Salut! Dacă în 2015 ai publicat articolul, ei bine, îți spun că acum bătura din Polonia este foarte diluată. Am fost în Franța și am băut de-acolo și îți mărturisesc că gustul nu este același. Ceva... Un ingredient din compoziția băuturii cu siguranță este înlocuit în cazul celei din Polonia. Parcă e apă chioară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te contrazic. Am testat și varianta din SUA dacă îmi aduc bine aminte. E tot pe acest blog. Și dacă îți place acest tip de conținut, să știi că nu am tras obloanele. Am continuat pe youtube. Am Până acum 235 videouri. Și pe facebook. Pagina e la zi (manChi TV). În fiecare săptămână arăt ce am mai găsit. Te astept și acolo daca nu esti cât si pe intagramul lui Ovidiu. Le ai la "contactează-ne" cat și pe prima pagină (se vede mai ales pe desktop, pe dreapta). În același timp, cam de un an n-am mai găsit așa ceva prin Brașov și sibiu (varianta cireșe ☹️)

      Ștergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!