POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

FERRERO GIOTTO Haselnuss

FERRERO GIOTTO Haselnuss - biluțe de wafă cu alune


Test realizat în: 07 august 2015

Pe scurt:
FERRERO GIOTTO Haselnuss este un produs german realizat după originala rețetă italiană, fiind importat începând cu primăvara acestui an în 3 mari lanțuri din România. Este un produs asemănător unui „rafaelo” și se combină perfect cu o cafea. De asemeni, se poate consuma și ca atare în diverse locații și cu diverse oportunități. În Germania produsul se găsește și la pachete mai mari, cel de 116 grame a fost disponibil prin apropierea Paștelui și în România, la Selgros mai exact. Mie mi se pare un produs atractiv și urmează acum să vă spun cum mi se pare mai exact...
Caracteristici:
Miros: ------ nu-l pot simți încă, dar trebuie să fie plăcut!
Gust: dulce, intens, aromat, de pastă de alune și ceva de vanilie. Practic e un fel de rafaelo, dar fără alună în mijloc (are câteva mărunțite la exterior) și cu o cremă delicioasă de alune
Culoare: aproape totul e de culoare gri-crem
Aspect: niște biluțe nu chiar perfecte. Sunt acoperite cu niște bucățele mărunțite de alune, încă ceva care nu-mi dau seama ce e și sub acestea văd o glazură albă subțire de ciocolată și o vafă în interiorul căreia să găsește crema de alune. Ca diametru aș spune că au maxim 5 cm și mai exact sunt cât de gros e ambalajul datorat prezenței lor.
Ambalaj: folie de plastic puțin vintage care se deschide pe o parte foarte ușor. Are o locație de care trebuie să tragi ca să desfaci ambalajul. Prezintă destul de multe informații și mi se pare totuși atractiv vizual
Consistență: foarte moi, se topesc în gură și în mână. Parcă ar fi un blat de prăjitură. Nu se pot ține la căldură, dar nici la frigider
Gramaj: 38,7 grame (9 biluțe)

Poze :

Concluzie:
Un produs bun, deosebit de reușit, care-mi încântă papilele gustative. După ce l-am gustat, confirm că se potrivesc de minune cu o cafea, dar și așa consumate sunt deosebit de bune. Cum am prevăzut, sunt exact un „rafaelo”; mai exact se pot asemăna cu acel produs. Sunt destul de dulci, au și puțin gust de frișcă ori vanilie, dar cea mai mare pondere o reprezintă aroma dată de alune, mai precis fiind, cea de dată de crema pastă de alune. Și wafă are o oareșice pondere în aromatizarea gustului. Atât vizual, cât și datorită faptului că trezesc anumite simțuri într-un mod plăcut, consider că am avut ocazia să încerc un produs perfect. Sunt încântat de el, consider o recenzie reușită și banii au meritat! E un desert delicios; trebuie să-l încerci! Un pachet nu-mi ajunge să mă satur! Recomand și cred că mai cumpăr dacă mai găsesc!
Nota: 10++++

De unde cumpăr FERRERO GIOTTO Haselnuss?
1. Auchan (Coresi Brașov, dar și altele)
Preț: 4,56 lei în 10 iulie 2015
2. În trecut a mai fost și la Selgros cash&carry și Carrefour hypermarket
Produs în: Germania
Producător: Ferrero
Importator: West Invest SRL, Com. Ceuașu de Câmpie, Mureș
Site: giotto.de

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!