POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Grissini Maretti CLASSICO

Grissini Maretti CLASSICO - Grisine cu sare și susan


Test realizat în: 01 august 2015

Pe scurt:
Grissini Maretti CLASSICO sunt niște grisine făcute de pricepuții bucătari italieni apărute în luna mai ale acestui an. Eu doar în luna iunie le-am găsit în magazine și am zis că nu trebuie.să ratez ocazia să vi le prezint. Cum se vede și-n imagini, sunt mai multe sortimente, însă, eu m-am decis să încerc doar varianta clasică clasică, cea care este făcută cu sare și susan, cu ulei de măsline, ingrediente de origine naturală, potrivite vegetarienilor, coapte, nemodificate genetic și fără coloranți, conservanți și arome naturale. Interdicții nu știu dacă poate avea cineva asupra consumului.

Caracterisitci:
Miros:
Gust: ușor sărat. În rest unul de grisine obișnuite, ca niște saleuri ori sticks-uri. Seamănă la gust cu bruschetele Salami cu cașcaval (deci cu o pâine uscată/prăjită). Nu-s foarte aromate, cele din nutella & GO! Mi se par mult mai bune.
Culoare: aurie, precum e o pâine 
Aspect: lungi și groase cât un degețele. Susan nu prea are
Ambalaj: se deschide ușor, e o pungă (folie) de plastic
Consistență: nu foarte tari. Se fărâmă ușor în dinți
Gramaj: 70 grame

Poze :

Concluzie:
Per total un produs bunicel, ușor sărat. Că au și susan nu simt vreo diferență dată de gustul lor. Produsul are mai mult ca sigur ingrediente naturale și se simte faptul că sunt coapte. Cum recent am mâncat niște grisine cu un gust mult mai bun, consider că acestea le sunt inferioare la gust. E un produs bun, nici nu simți că îl consumi. Probabil merge mult mai bine cu iaurt ori în alt ceva (cu cafea cred că se potrivesc cel mai bine). De asemeni, celelalte variante ale grisinelor Maretti sunt mult mai aromate, poate mai bune. Așadar, un produs bun, dar nu mă uimește. Nu știu dacă voi mai cumpăra!
Nota: 8,50

De unde cumpăr Grissini Maretti CLASSICO?
1. Auchan
Preț: 2,04 lei în 03 iulie 2015
Produs de: Italfood
Produs în: Bulgaria
Site: facebook.com/maretti.romania

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!