POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

green cola

E un produs apărut la Auchan înainte de Crăciun 2013, însă doar acum am ajuns să-l mai beau pentru a treia oară, utilitatea lui marginală diferind. Inițial am fost atras de etichetă, puțin sceptic și entuziasmat! Mă așteptam să găsesc ceva mai verde... În primele două dăți mi s-a părut a fi o cola ieftină, însă nu e chiar așa. E un produs interesant. Mirosul seamănă cu pepsi sau schwip schwap, gustul asemănător unui Pepsi sau Adria. Dacă e rece, e mult mai bun, iar pe final parcă îți lasă un gust de ceva proaspăt în gură, un gust "fresh", ca și la o gumă mentolată, dar nu atât de puternic.
Eticheta ne spune că e importat din Grecia și că e o băutură carbogazoasă cu puține calorii cu cafeină naturală extrasă din boabe de cafea verde, fără zahăr, fără conservanți. Practic, produsul nu văd să prezinte E-uri. Cantitatea este de 330 ml, iar prețul a variat în decursul timpului, de la 2,8 lei la 3,2 lei. Actualmente al trebui să-l găsiți în Auchan, Auchan City, dar și la Inmedio (cei ce vând ziare) la prețul de 3,8 lei (nu merită atât de mulți bani, luați-l din Auchan).

În concluzie, un test reușit, produs bun, dar nu sunt extraodinar de fascinat cum am fost în cazul noului NESTEA. Probabil a vrut să concureze cu Coca-Cola Life și poate au reușit! 
Din alte informații se poate afla că se pare că ar fi vorba de un brand grecesc care în trecut a îmbuteliat produsele Coca Cola în Grecia și dupa retragerea lor au dezvoltat propria variantă . Pe lângă asta, nu conține numai ștevia, ci sucraloză și acesulfame-K, ce nu sunt la fel de răi ca aspartamul, dar nici străluciti nu sunt. Se mai observă că și eticheta tradusă are câteva scăpări, nefiind toate informațiile traduse din greacă. Însă e ceva mai sănătos ca celelalte produse de tip Coca-Cola sau Pepsi.
Așadar, nota 9 și merită încercat măcar odată. Eu am o părere bună față de el, însă am mai dat și altor persoane și au zis că e dezgustător! Mie îmi place, dar nu e extraordinar! Și mai văd că e destul de popular în Grecia, are și canal de youtube "Green Cola Greece"! Site-ul oficial era epap.gr și arăta așa, iar și importatorul e grec.

Produsul a mai apărut și pe rafturile din MEGA IMAGE (am constatat pe 13 aprilie 2014 asta), preț 2.59 lei.



2 comentarii: Leave Your Comments

  1. ...și de un timp există la MEGA IMAGE și la PET de 0,5 LITRI și la 1,5 LITRI

    https://www.facebook.com/dintrenoutati/posts/658105437617244

    RăspundețiȘtergere
  2. De vreo două-trei zile și la Carrefour hypermarket; ~3 lei PET-ul de 0.5 L și ~2,8 lei doza de 330 ml

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!