POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Nestea ne premiaza! Va mulțumim NESTEA!

Pentru munca depusă și pentru că ne urmăriți, cei de la NESTEA s-au gândit să trimită iepurașul după mine! Așa că, în joia mare m-au sunat și au zis că trimit un iepuraș cu cadouri printr-o firmă de curierat. Ne-au mai zis să nu păstrăm totul pentru noi, că e păcat să nu fim și noi darnici de Paște și să mai dăm din cadou și prietenilor. Ei bine, așa am și făcut. Jumătate am păstrat, jumătate am dăruit!

Însă iepurașul nu s-a simțit prea bine și luând pastile de răceală, căci a umblat vineri și sâmbătă după cadouri prin zăpadă și ploaie, a ajuns doar Marți dar cu bine și sănătos. Așadar, marți 15 aprilie 2014, pe la 12 cei de la DHL m-au sunat și mi-au dat un coltet de 7 KG. Și ce să vezi că era în el? Aroma primăverii, aroma florilor de cireș, un bilețel cu o urare frumoasă și un pahar să bei din el și să faci ceai în el.

Așadar, NESTEA ne-a acordat un premiu constând într-un bax de 12 PET-uri NESTEA floare de cireș la 0,5 litri, acea căniță într-o jucărie (pungă cu bule) și un mesaj frumos. Cum v-am zis, jumătate din el l-am împărțit cu prietenii. Mi-a plăcut cadoul (mai am un PET și mi-au plăcut la fel de mult ca prima oară) și le mulțumesc celor de la NESTEA!

Articol: 27.04.2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!