POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

SaVia COCOLYCHI COCONUT DRINK coconut & lychee

SaVia COCOLYCHI COCONUT DRINK coconut & lychee - Băutură de cocos cu aromă de Lychee

COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos
Pe scurt:
E un produs bun, dulce și descoperit cam acum o lună (adică prin februarie-martie 2014) sau chiar mai demult. A fost o recomandare a mea către cineva... Am fost în vizită apoi și mi-a oferit puțin pentru degustare. Mi s-a părut foarte bun. El nimerise și o promoție și n-a dat prea mult pe produs, cam 3 lei. Băutura are în compoziție și bucăți de cocos, iar eu cred că e jeleu de cocos (acea pulpă). Totodată, se disting chiar de la cumpărare, văzându-se prin PET-ul transparent. Se poate observa asta și în pozele de la finalul articolului.

Caracteristici:
Miros: plăcut, dulceag și miroase a ce conține, adică lychee (am mâncat {articol aici} și fructele și am mai băut și nectar) și cocos.
Gust: e bun, se simte gustul de cocos și de lychee, predominantă e aroma de lychee. E foarte bun la gust, dar la primul test a fost mult mai bun produsul. Acesta, mi se pare că s-a făcut adăugând 80% apă, esență de lychee, jeleu de cocos și puțin suc de cocos. 
Culoare: incolor. Am mai băut suc de lychee, dar nu era așa incolor! Era alb, puțin mai închis ca laptele (nectarul MAAZA, dar și sucurile Rubicon). Totuși, pretind că e produs în Coreea de Sud, zona originară fructelor lychee (sunt specifice Asiei)!
Ambalaj: nu prea am ce reproșa la această categorie; e atractiv și îmi place mult cum e realizat dopul pe interior.
Concluzie: Trecând peste inconvenientul prețului, gustul oferit este unul bun, plăcut și merită o atenție. Depinde și de noroc. La prima încercare mi s-a părut mult mai bun! Dacă compari cu fructele și nectarul băut, nu merită o apreciere prea mare, nu m-a încântat. Se poate asemăna, însă, cu siropul de trandafiri  la consistență, dar gustul e de lychee și cocos. Nu pot zice că nu e bun! Inițial, m-a încântat, dar acum mă cam dezamăgește! Tot o dezamăgire este și faptul că nu au pus suc de lychee (așa pare; dacă avea era de culoare alb lăptos), iar prețul de aproximativ 6 lei e cam nejustificat în aceste condiții. Mai pui maxim 3 lei și ți-ai luat un Nectar MAAZA sau un suc Rubicon. Ar mai avea o scuză; sunt aduse de prin Coreea de Sud. 
NotaEu îi dau o notă de 9 din cauza nepăstrării gustului în toate recipientele și din cauza prețului mare (oarecum nu corespunde raportul calitate-preț). Totodată, nu refuz să mai beau și altă dată, când voi avea ocazia ori mi se va oferi într-o vizită la cineva,

Poze :

COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos

COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos

COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos
fundul PET-ului
COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos


COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos


COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos
ce se vede în PET, după ce desfaci dopul
COCONUT DRINK coconut & lychee suc licii cu cocos
un pic de suc în pahar
De unde cumpăr SaVia COCOLYCHI? 
1Auchan City (probabil și la cel normal): 
Preț: 5,58 lei în data de 26 Martie 2014
2. Carrefour hypermarket
Preț: 5,59 lei în 15 martie 2014; cam doar aici l-am văzut.
Despre producător (se pare că e din Coreea de Sud, dar cu site în USA - puțin ciudat), citiți mai multe aici: http://saviausa.com/renew/savia_item11.html
Despre importator: BelfoodsImpexSRL
Cantitate: 0,5 L (nu sunt PET-uri mai mari)

Îți place articolul? 
Test realizat în 9 aprilie 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!