POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

OSHEE vitamin fruit DRAGONFRUIT, BLACKCURRANT, RED GRAPES, SOUR CHERRYFLAVOURED

OSHEE vitamin fruit DRAGONFRUIT, BLACKCURRANT, RED GRAPES, SOUR CHERRY FLAVOURED - Băutură necarbogazoasă cu aromă de fructe cu adaos de vitamine. Pasteurizată.

suc din fructul dragonului pitahaya
Pe scurt:
E un produs nou, cel puțin eu nu l-am văzut și m-a atras faptul că are dragon fruit (pitahaya). Nu am mâncat niciodată (când am scris articolul; în ziua publicării aveam și experiența consumării unui dragon fruit), dar l-am văzut în magazine. Mai are și coacăze negre, struguri roșii, vișine. E un produs necarbogazos și pasteurizat. Probabil e destinat în special sportivilor, dar nu era într-o zonă de acest fel și l-am luat ca să văd ce e. În România am mai văzut acest brand OSHEE. L-am mai văzut la raionul de energizante. Poate le-ați și încercat!
Caracteristici:
Miros: predominant de cireșe și parcă puțin a sirop de zmeură
Gust: acrișor și un gust mai mult de vișine combinat cu aroma coacăzelor. Parcă se simte și gustul de struguri roșii. De dragonfruit nu simt nimic, dar nici nu-i cunosc gustul.
Culoare: negră ca și cola și văd că a făcut o spumă ca la ceai
Ambalaj: doză de aluminiu reciclabilă la SIGUREC. Dacă te uiți la el, îți dă impresia că ar fi un medicament acolo, ceva pastile... Cam așa îl văd eu, asta ar fi părerea mea legată de design-ul ambalajului.
Carbogazos: NU
Cantitate: 330 ml

Poze :

suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
suc din fructul dragonului pitahaya
Concluzie: 
E bun, acrișor și răcoritor. Altceva: e prea scump pentru cât oferă. Sucul de coacăze, struguri și vișine nu costă mult! Doar dragonfruit e costisitor, însă are doar 0,01%. Astfel, îți sugerează că are suc din fructul dragonului, dar constați că nu prea are gustul lui și nici nu e cel ce predomină. Acum văd că are 21% suc de mere, 0,14% struguri roșii, lămâie 0,07%, coacăze negre 0,04%, vișine 0,02%. Deci e chiar scump la ce oferă și mai are și colorant: caramel! Pentru gust e ok, pentru preț nu! Într-un fel s-ar justifica prețul pentru că ar fi un produs destinat sportivilor (de obicei, acelea sunt mai scumpe), însă rămân la ipoteza că tot e mare și nejustificat! Ca asemănare: puțin cu Capri-Sonne cola mix de aici.
Nota:  10 că are gust bun și nu mă deranjează, aș mai bea. Deranjant e prețul și conținutul redus de suc din pitahaya.

De unde cumpăr OSHEE vitamin fruit DRAGONFRUIT, BLACKCURRANT, RED GRAPES, SOUR CHERRYFLAVOURED? 
1. Auchan CITY (eu l-am luat de acolo), dar și în hypermarket
Preț: 4,80 lei în 31 mai 2014
Produs în: Polonia
Site: oshee.eu
Importator: belfoods impex SRL
Contact importator: facebook.com

Îți place articolul? 
Test realizat în: 03 iunie 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!