POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

BOUNTY milkshake


Îți place articolul? 
Test realizat în 30 ianuarie 2015

4. BOUNTY milk drink - Băutură cu lapte degresat UHT (80%) cu aromă de ciocolată și cocos

Pe scurt:
BOUNTY... Parcă nu e acea ciocolată cu cocos? Ei bine, așa e, dar... mai nou e și lapte! Bine el este și înghețată, dar de lapte BOUNTY n-am mai auzit până când am dat de el în hypermarket. ARC GLOBAL NETWORK l-a adus și le mulțumim că-l distribuie. Produsul e de import, în stoc limitat din câte am observat, e pasteurizat și se bea ca atare doar dacă a fost agitat înainte de consumare. Acuma, după ce v-am plictisit cu aceste detalii, să vă pun ce e înăuntru că tare curios sunt și eu.




Caracteristici:
Miros: chiar miroase a ciocolată Bounty! Genial! 
Gust: dulce, foarte lăptos cu aromă de lapte de cocos clasic la care se adaugă aroma de ciocolată.
Gustul: e apropiat de înghețată.
Culoare: maronie, dar mai deschis la culoare comparat cu MilkyWay
Ambalaj: plastic reciclabil ce are sub dop o folie de protecție ce trebuie îndepărtată
Aspect: normal ar trebui să găsești și bucățele de cocos prin lapte, dar eu nu le-am simțit. Probabil au fost mărunțite din fabrică
Cantitate: 350 ml
*produsul a fost consumat rece

Poze :

Lapte cu ciocolată Bounty
Lapte cu ciocolată Bounty
Lapte cu ciocolată Bounty
Lapte cu ciocolată Bounty
Concluzie: 
Un produs reușit, bun, care-mi place. Concluzia este că e BOUNTY. Dacă-ți place înghețata îți va plăcea și laptele! Nu mi s-a părut grețos. N-am ce reproșa, e bun! M-a convins produsul și voi mai cumpăra. Recomand!
Nota: 10

De unde cumpăr BOUNTY milkshake?
1. Carrefour hypermarket
Preț: 11,90 lei în 25 ianuarie 2015
Deocamdată doar aici și doar la 350 ml
Produs în: Marea Britanie
Distribuit de: ARC GLOBAL NETWORK SRL București
Site: 
marschocolatedrinksandtreats.com
Preț în UK: 
mysupermarket.co.uk/tesco-price-comparison (indisponibil acum)

Am mai scris și despre (produse asemănătoare):
2. Mars

Un comentariu: Leave Your Comments

  1. Înainte de achiziție, să aveți în vedere asta:
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2725707/Mars-recalls-bottles-chocolate-milk-food-poisoning-fears.html

    Eu n-am avut vreo simptomă, dar e posibil să aibă ceva probleme un lot din cele aduse.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!