POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Chio Fulgi de Salam

Review Chio Fulgi de Salam - Szalámis ízesítésű Falatkák - Snacks-uri cu aromă de salam


Îți place articolul? 
Test realizat în: 14 aprilie 2015

Pe scurt:
Pe 26 martie 2015 am fost la inaugurarea VIP Coresi Brașov și am putut vizita și Auchan-ul. Am luat rafturile la rând să vedem că găsim și printre altele mi-a atras atenția raionul cu produse de import, unde atenția mi-a captat denumirea produsului: Fulgi de Salam! Îmi făceam tot felul de filme în cap. Așa că am zis că n-am ce pierde, am luat produsul pentru a demonta tot mitul de sub numele produsului Chio. Acești fulgi sunt produși în Ungaria de Chio, de unde și numele acela ciudat de mai sus. L-am anunțat și pe pagina de facebook, aici. STOCUL ESTE LIMITAT! Lotul expiră în 18 mai 2015 și probabil altul nu vor mai aduce!


Caracteristici:
Miros: de produs picant, un fel de paprika combinat cu bacon. Nu prea mi se pare a mirosi a salam
Gust: de afumătură, e de salam afumat, un fel de salam de vară, puțin picant și afumat. Seamănă la gust și cu snaks-urile cu aromă de pizza, cum erau acelea Oups! Oricum, gust de salam are, dar nu-mi dau seama exact de ce tip.
Culoare: portocaliu spre roșu
Aspect: ca de niște feliuțe de salam. Au încercat să imite asta, dar nu prea le-a ieșit.
Ambalaj: pungă normală; nu impresionează prin aspect și nu prea atrage atenția.
Gramaj: 60 grame
Poze :
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam HU
Snacks-uri din Ungaria cu aromă de salam
Concluzie:
Produsul nu prea e fulgi de salam, dar are gust de salam. Mă gândeam că poate vor fi nu știu... niște feliuțe de salam acolo, dar nu e așa. E un produs din porumb expandat cu aromă de salam (de vară aș zice). Îl mai pot compara și cu aroma de pizza din snacks-uri ori ceva vegeta, boia.. Cu toate acestea, pot zice că-i bun la gust. Nu prea am ce reproșa la acest capitol. La aspect, au vrut să imite puțin feliile de salam. Mirosul e tare ciudat, e puturos și cam greu de asemănat cu ceva exact. În concluzie, sunt bune aceste snacks-uri, îmi plac și le recomand! Cât timp le mai găsesc, o să mai cumpăr (încep să-mi dea dependență). Dacă vă place ceva sărat și poate puțin picant, salam mâncați, produsele ungurești picante vă plac, trebuie să le încercați cât timp se mai găsesc în România! Acesta e foarte dulce pe lângă mâncărurile gătite de unguri, deci probabil îl veți agrea și voi!
Altfel, ca și băutură cu (după) consumarea acestui produs recomand o bere și un meci de fotbal!
Nota: 10

Acum, oare ce se va mai inventa? Fulgi de carne? Fulgi de zăpadă? Fulgi de pernă? Fulgi de înghețată? Lăsați în secțiunea de comentarii ce credeți voi despre produsul acesta, dacă-l veți încerca și cam ce credeți că se mai inventează!

De unde cumpăr Szalámis ízesítésű Falatkák - Chio Fulgi de Salam?
1. Auchan Coresi Brașov (vedeți și în alte magazine Auchan)
Preț: 2,03 lei în 26 martie 2015
În Ungaria costă cam 100 forinți.
2. Online aici (din câte văd, doar en-gros)
Produs în: Ungaria
Produs de: Chio (Intersnack)
Importator: West Invest SRL, Comuna Ceuașu de Câmpie, Județul Mureș

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!