POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Boromir Cozonac cu lapte și frișcă


Îți place articolul?
Test realizat în: 24 noiembrie 2014

COZONAC Boromir cu CREMĂ de LAPTE - FRIȘCĂ

COZONAC Boromir
Pe scurt:
Un nou cozonac a apărut pe piața din România. E un cozonac cu o idee excelentă! N-am mai auzit până acum de un cozonac cu frișcă! Așadar, trebuia să-l încerc!





Caracteristici:
Miros: înțepător. E un miros de frișcă cu lapte, dar mai înțepător cam ca la alcool.
Gust: dulce, foarte bun. Blatul are un gust deosebit, e pufos și are multă cremă foarte dulce, lăptoasă, lichidă. Gustul e încântător!
Culoare: exteriorul e brun, interiorul e auriu, iar crema e albă
Aspect: Un cozonac măricel, nepudrat și mai copt decât cel din imagine. E destul de măricel și foarte pufos. Are două straturi de cremă în interiorul lui.
Ambalaj: Folie de celofan
Cantitate: 450 grame
Poze :
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
COZONAC Boromir
Concluzie:
Un cozonac foarte bun! Cel mai bun cozonac din comerț pe care l-am mâncat vreodată și nu e scump! Ulterior am aflat și de ce mirosul e înțepător: are alcool etilic în cremă (cât la sută, nu știu că nu scrie pe etichetă). Am de obiectat faptul că nu e feliat. Mă așteptam să fie!
Nota: 10+++ Recomand, deși poate are cam multe chimicale!

De unde cumpăr COZONAC Boromir cu CREMĂ de LAPTE - FRIȘCĂ?
1. METRO
2. MEGA IMAGE & eMAG; click aici și cumpără (9,90 lei)
3. Carrefour
Preț: 8,90 lei în 21 noiembrie 2014 (erau la promoție)
4. Încercați și în alte locații pentru că eu cred că a intrat în vânzare în mai multe locații

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!