POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Mars Refuel milk drink


Îți place articolul? 
Test realizat în 30 ianuarie 2015

2. Mars milk drink - Băutură cu lapte semidegresat (1,5% grăsime) UHT (75%) cu aromă de ciocolată și caramel, cu zahăr și îndulcitor (melasă din trestie)

Pe scurt:
Ciocolată, înghețată, dar lapte? Cum adică lapte Mars? Un pic cam ciudat așa că am zis că trebuie să îl am și să-l gust! Și l-am luat în ciuda prețului puțin mare. Atenție: înainte de consum, el trebuie agitat. Ce e înăuntru? Vedeți citind întreg articolul.




Caracteristici:
Miros: de ciocolată Mars și de lapte cu cacao
Gust: foarte lăptos. Se simte că e lapte cu grăsime, e dulce, are puțin gust de caramel și parcă puțină miere. Nu e grețos și seamănă la gust cu ciocolata Mars
Culoare: maronie, ca în poză
Ambalaj: tetra pack
Cantitate: 180 ml
*produsul a fost consumat rece

Poze :

milk shake drink flavour lapte cu ciocolata mars
milk shake drink flavour lapte cu ciocolata mars
milk shake drink flavour lapte cu ciocolata mars
milk shake drink flavour lapte cu ciocolata mars
milk shake drink flavour lapte cu ciocolata mars
milk shake drink flavour lapte cu ciocolata mars
Concluzie:
Foarte bun la gust și m-a cucerit. Nu e chiar gustul batonului Mars, dar are ceva din el. E chiar bună băutura! Poate se aseamănă la gust mai mult cu înghețata, dar pe aceea n-am încercat-o, deci nu mă pot pronunța. Nu e deloc grețoasă; e dulce! Mirosul nu prea-mi place, însă combinația e reușită! Recomand!
Nota: 10+

De unde cumpăr Mars milk drink?
1. Carrefour hypermarket
Preț: 3,70 lei și 11,90 lei la plastic de 350 ml în 25 ianuarie 2015
2. Auchan CITY Brașov
Preț: 3,10 lei la 180 ml în 25 ianuarie 2015
Produs în: Marea Britanie (așa am observat)
Distribuit de: ARC GLOBAL NETWORK SRL BucureștiSite: marschocolatedrinksandtreats.com
Preț în UK: 0,69£ bucata (sursa: 
mysupermarket.co.uk)
Disponibil: deocamdată doar la această cantitate. Am observat că stocul e limitat (lotul expiră în 28 martie 2015)! Este posibil să nu se mai aducă alt lot!
Am mai scris și despre (produse asemănătoare):
4. BOUNTY
5. MilkyWay

Un comentariu: Leave Your Comments

  1. Înainte de achiziție, să aveți în vedere asta:
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2725707/Mars-recalls-bottles-chocolate-milk-food-poisoning-fears.html

    Eu n-am avut vreo simptomă, dar e posibil să aibă ceva probleme un lot din cele aduse.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!