POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Dr.Oetker Jeleu Götterspeise minis Waldmeister Geschmack cu gust de vinariță

Dr.Oetker - Jeleu Götterspeise minis Waldmeister Geschmack cu gust de vinariță

jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
Pe scurt:
Nu demult am mai încercat aici un produs din aceeași gamă. Acesta mi se părea straniu, e un jeleu semilichid și n-am vrut să-i acord vreo șansă, dar m-am răzgândit! Nu știam ce e vinarița și ce gust poate avea, îmi era teamă că voi arunca banii fără rost. Într-un final am zis că ce am de pierdut, doar e comestibil produsul?! Mai demult sau poate și acum, mai era un jeleu marca Dr.Oetker care avea mai multe contraindicații ce le poate avea și acesta. Citiți aici despre celălalt jeleu
Ei bine, acum este momentul să aflăm ce este și vinarița, dar cel mai bine dați un click aici pentru asta. Cum spune și acolo, ea este o plantă și aromatizată. Totodată se pare că ar fi și toxică. Acum nu cred că muriți dacă mâncați acest jeleu, căci are o cantitate infimă din acea plantă. Ce mai observ este că nu se specifică nimic legat de vinariță printre ingrediente (probabil n-au vrut să se riște și pentru marketing au scris vinariță) și spune doar că are are șofran și lămâie. Șofranul este un condiment foarte scump și aromatizator precum vanilia.
Caracteristici:
Miros: parfumat, parcă ar fi deodorant de mașină. Cel mai probabil seamănă cu
Gust: puțin vanilat, dulce și foarte aromat. Are și un oareșice gust de măr ras, parcă acesta fiind mai predominant. E excepțional gustul și foarte bun!!!!
Culoare: Verde deschis, culoarea șamponului de urzică
Consistență: gelatinos și moale. Atenție: se va ține la frigider. La căldură începe să devină lichid!
Cantitate: 6x50g = 300g

Poze :

jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
jeleu Dr Oetker cu gust de vinarita
Concluzie:
E un desert delicios de care te vei îndrăgosti! Totodată e și o apă chioară cu zahăr, gelatină, alimente colorante ce dau și gust, E-uri. Deși poate e un cocktail de E-uri, gustul este excepțional de bun, la fel de plăcut fiind și mirosul. Mie îmi place foarte mult și e mai bun ca produsul din aceeași gamă de aici. Sunt dezamăgit de ambalaj, de păhărelele din plastic... rămâne din jeleu pe păhărele și nu prea ai cum îl mânca/linge. Îl recomand!
Nota: 10++

De unde cumpăr Dr.Oetker Jeleu Götterspeise minis Waldmeister Geschmack cu gust de vinariță?
1. Carrefour hypermaket și în magazinul lor online
Preț: 4,65 lei/6 cupe în 30 iunie 2014
2. cora și coradrive
Site producător: http://www.oetker.ro
Clip descriptiv: https://www.youtube.com (în engleză/germană; eu am descoperit produsul prin 2 iulie 2014)
Produs în: Germania
Importat de: Dr. Oetket România

Îți place articolul? 
Test realizat în: 16 august 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!