POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

green please Guanabana-Cocos

green please Guanabana Cocos - Băutură răcoritoare carbonatată cu îndulcitori și arome guanabana-cocos

Băutură răcoritoare carbonatată cu îndulcitori și arome guanabana-cocos
Pe scurt:
E un produs nou, distribuit de Avatar Trading 3000 (care cred că a fost cumpărat de ARC GLOBAL NETWORK) și produs în România. A apărut sub mai multe variante odată cu campionatul mondial din vară (2014), dar acesta a apărut prin magazine mult mai târziu. Guanabana este un fruct denumit adesea graviola și uneori guanabana. Cele mai multe fructe sunt mari și grele, iar în România sunt rare și foarte scumpe (vreo 50 lei kilogramul sau bucata; nu știu exact, dar știu de unde se poate cumpăra). Personal, nu l-am văzut decât în poze. Suc de guanabana am băut, deci știu gustul și vorbesc în cunoștință de cauză (exista la Quick Deli București, Rubicon Guanabana acum vreun an și jumătate. Am fost special până acolo să-mi cumpăr și să văd cum e). Despre graviola se mai știe că previne și/sau tratează cancerul. Cât de adevărată este asta, nu cunosc. La „green please Guanabana Cocos”, plec de la premiza că are doar gust de guanabana. Să vedem cum va fi la final!
Caracteristici:
Miros: de lapte de cocos
Gust: de mentă, mojito (ca lipton) și cocos. Bate mai mult la gust cu lipton mojito și parcă începe să se mai simtă gustul de graviola, după ce mai iei câteva înghițituri. Totuși, gustul de graviola (guanabana) e foarte fad. Gustul sucului (Rubicon) din fruct era o combinație de arome între struguri, castravete și suc de ceapă (parcă și asta, dar îmi amintesc sigur că gust de struguri și castravete avea). Era puțin greu de băut sucul, dar acceptabil!
Culoare: alb ca și laptele de cocos; nu l-am mai turnat în pahar deoarece nu diferă nimic față de ce se vede prin PET
Carbogazos: da, dar nu foarte
Ambalaj: PET reciclabil la Sigurec
Cantitate: 2 Litri (doar așa se vinde)

Poze :

Băutură răcoritoare carbonatată cu îndulcitori și arome guanabana-cocos
Băutură răcoritoare carbonatată cu îndulcitori și arome guanabana-cocos
Băutură răcoritoare carbonatată cu îndulcitori și arome guanabana-cocos
Concluzie:
Un suc bun, nu mă încântă prea mult. Numele de green nu are vreo legătură cu vreo produs „bio” sau altceva. Pur și simplu așa s-au gândit ei că ar fi bine să-l denumească! Are gust bun și ar putea concura foarte bine cu ceaiul Lipton Mojito (mai ales dacă e și rece cum e al meu), deși acesta nu e ceai. Citind lista de ingrediente, mai aflu că în afară de apă și 0,001% apă de cocos, înăuntru sunt doar chimicale. Deci e un suc cu un gust fals. Totuși e bun la gust și îmi place gustul, dar nu e un gust real de guanabana (graviola); de unde rezultă că premiza e falsă. Tot respectul pentru acest distribuitor (a adus și poate vor mai aduce, foarte multe băuturi din MArea Britanie, în special), dar acest produs nu e cel mai strălucit!
Nota: 8. Merită o încercare!

De unde l-am cumpărat?
1. Auchan CITY Brașov, dar și în hypermarket l-am văzut
Preț: în jur de 2,90 lei PET-ul în 03 septembrie 2014; inițial costa vreo 5 lei, dar nu prea se vindea și au redus prețul
Produs în: România
Distribuit de: AVATAR TRADING 3000 SRL
Site: http://avatartrading.ro/

Îți place articolul? 
Test realizat în: 02 noiembrie 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!