POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

pop tarts Peanut Butter


Îți place articolul? 

pop tarts Peanut Butter - Tarte americane cu unt de arahide

Pe scurt:
De curând am găsit aceste tarte pe un site la un preț foarte bun și am decis să dau o comandă și să le încerc! Ele se consumă ca atare sau pot fi încălzite deasupra prăjitorului de pâine sau la cuptorul cu microunde, după preferințe. Prea mult informații nu mai am, mai știu că sunt foarte celebre în America. Mai observ că au și un număr de chimicale pe care eu le voi ignora. Cine e interesat de mâncare BIO, clar nu se va interesa de aceste produse! Eu mă adresez persoanelor ce vor consuma produse pentru gustul bun al lor, însă e bine de știut și acel aspect!





Caracteristici:
Miros: în principal de unt de arahide de calitate (cum miros și produsele Reese's)
Gust: de biscuiți din aceea digestivi cu zahăr marca Dobrogea. Untul de arahide e chiar foarte bun, zici că parcă ar fi gem unt de arahide. Mai exact, parcă mănânci biskrem cu mere, comparația de gust cea mai exactă e aceasta
Culoare: untul de arahide e maroniu, iar foile sunt albe ca la plăcinta cu mere.
Ambalaj: cutie de carton în care sunt 3 pachețele a câte 2 tarte măricele.
Aspect:  tarte dreptunghiulare subțirele cu zahăr pe deasupra, găurite puțin deasupra pentru aspect și cu un strat destul de subțirel de unt de arahide. Bucățele de arahide n-am observat să aibâ, deci au pus doar pastă de arahide. Proporțiile sunt alese cât trebuie astfel încât să nu devină prea grețoase!
Gramaj: 300 grame
Cantitate: 6 tarte

Poze :

Tarte americane cu unt de arahide
Tarte americane cu unt de arahide
Tarte americane cu unt de arahide
Tarte americane cu unt de arahide
Tarte americane cu unt de arahide
Tarte americane cu unt de arahide
Tarte americane cu unt de arahide
cum arata
Tarte americane cu unt de arahide
Concluzie:
Sunt buni, îmi plac și sunt grețoase, dar nu cum mă așteptam să fie (adică atât de greațoase încât să îți vină să verși)! Sunt grețoase la un nivel acceptabil, în sensul că am rezistat să mănânc 4 tarte într-o oră (dacă mai mâncam una, îmi apărea senzația de greață). Deși par că-ți spargi dinții în ei, sunt foarte fragede! Le-am încălzit la prăjitorul de pâine cum zic ei și devin ceva mai bune decât înainte. Devin și mai fragede, iar untul de arahide devine mai bun, mai moale și cam cu gustul celui de la Reese's (al ciocolatelor)! Eu mai zic că țin și de foame și că înlocuiesc cu bine micul dejun!
Nota: 9,50 Merită încercate cu o cafea sau un ceai dimineața!

De unde cumpăr pop tarts Peanut Butter?
Preț: 12 lei; a fost o reducere la începutul lui noiembrie-decembrie 2014
Produs în: SUA
Importat și distribuit de: SC DA&ZA Pharmachem SRL
Producător: Kellogg's Sakes CO.
Site: poptarts.com

Un comentariu: Leave Your Comments

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!