POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

KUBETI YOGURT KUBZ

KUBETI YOGURT KUBZ FLAVORED SWEET CRUNCH - Cuburi din pâine de grâu și secară coapte cu glazură cu aromă de iaurt


Îți place articolul? 
Test realizat în: 13 martie 2015

La final sunt link-uri și către celelalte două produse
Pe scurt:
Kubeti este un brand de produse cu un portofoliu destul de variat. Au început să activeze pe piață cu niște crutoane și au dezvoltat tot felul de produse noi. Cele mai noi au fost până acum o lună, CHIPZ și Sax off/on pe care le-am prezentat aiciaici și aiciDar acuma am onoarea să vă prezint un nou sortiment lansat în februarie 2015 și comercializat în trei variante. Un sortiment ciudat, cu ciocolată. Așadar, iată că avem onoarea și noi românii să încercăm ciudățenii; nu doar japonezii (vezi modelul snacks-urilor mountain dew sau snacks-uri pepsi).

Caracteristici:
Miros: de iaurt ca și cel din comerț de la găleată/cutie de plastic. E un miros foarte realist de iaurt
Gust: dulce, și mai puțin dulce comparat cu strawberry; ciocolata parcă nu are așa de pronunțat gustul de iaurt. Mi se pare că gustul e de ciocolată albă simplă, dar foarte asemănător cu gustul pernițelor VIVA cu cremă de vanilie. Deci gustul e mai mult de cremă de vanilie și mai puțin de iaurt.
Culoare: albă; ciocolata e de culoare albă. Secționate sunt rumenii
Aspect: Produsul e glazurat cu o ciocolată de culoare roză. Arată ca niște zaruri fără puncte pe ele. dar nu-s așa de mari.
Ambalaj: Sugestiv, frumos colorat. Cei de la Kubeti au și schimbat de curând ambalajul și mi se pare mai frumos. 
Gramaj: 40 grame
Duritate: Sunt la fel de tari ca și celelalte produse

Poze :

KUBETI YOGURT KUBZ FLAVORED SWEET CRUNCH - Cuburi din pâine de grâu și secară coapte cu glazură cu aromă de iaurt
KUBETI YOGURT KUBZ FLAVORED SWEET CRUNCH - Cuburi din pâine de grâu și secară coapte cu glazură cu aromă de iaurt
KUBETI YOGURT KUBZ FLAVORED SWEET CRUNCH - Cuburi din pâine de grâu și secară coapte cu glazură cu aromă de iaurt
KUBETI YOGURT KUBZ FLAVORED SWEET CRUNCH - Cuburi din pâine de grâu și secară coapte cu glazură cu aromă de iaurt
Cam atâtea sunt într-o pungă
KUBETI YOGURT KUBZ FLAVORED SWEET CRUNCH - Cuburi din pâine de grâu și secară coapte cu glazură cu aromă de iaurt
Produsul secționat

Concluzie:
Un produs din crutoanele clasice Kubeti, dar fără mirodenii și învelite într-o ciocolată albă delicioasă. Nu sunt foarte dulci dulci Îmi plac, aș mai mânca. Nu mi se par deloc grețoase! Dacă-ți plac pernițele VIVA cu cremă de vanilie și Kubeti Yogurt Kubz te va încânta cu siguranță, doar că astea-s din alt material, dar seamănă foarte mult la gust! O idee ar fi să le consumați în lapte; eu n-am încercat, dar poate o voi face data viitoare. În concluzie, sunt bune și-mi plac! Recomand!
Nota10
*Au și un oareșice număr de E-uri, dar nu m-a interesat asta. Citiți lista de ingrediente din pozele de mai sus; alegerea vă aparține în totdeauna; eu doar vă arăt ce mai e nou și dacă mi-a plăcut sau nu + alte informații.

De unde cumpăr KUBETI KUBZ YOGURT?
1. Carrefour express ROST COM Strada Zizinului - Brașov
Preț: 1,25 lei bucata în 13 martie 2015
2. Urmează în zilele următoare în: Auchan, MEGA IMAGE, Selgros, METRO, cora
Produs în: Bulgaria
Distribuit de: Kubeti România
Site: facebook.com

Citește și: 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!