POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Schweppes Blackcurrant CORDIAL sirop


Îți place articolul? 
Test realizat în: 30 noiembrie 2014

Schweppes Blackcurrant - sirop Băutură concentrată de coacăze negre cu zahăr și îndulcitori

concentrată de coacăze negre cu zahăr și îndulcitori
Pe scurt:
Cred că acum un an de zile, în Auchan, au umplut rafturile cu vreo 5 feluri de concentrat Schweppes. Cel care mi-a atras atenția cel mai mult a fost acesta cu coacăze negre; motivul: nu există schweppes cu coacăze negre pe piață. Pe rafturi mai erau: tonic, orange, lime și acesta: blackcurrant. L-am cumpărat prin septembrie. Lumea nu se înghesuie să-l cumpere și se vinde destul de scump. Dintr-un PET puteți obține 4 litri de Schweppes (proporția e de 1 la 4; așa recomandă ei). Pentru copii, turnați mai multă apă. Eu am folosit pentru recenzie, AQUA CARPATICA Forte (cea care e mult mai carbogazoasă). Înainte de deschidere, se recomandă să se agite siropul și să se consume în maxim 3-4 săptămâni. Se poate păstra și în frigider dacă nu se consumă odată.




Caracteristici:
Miros: destul de puturos, aș spune, dar miroase a coacăze negre și parcă a root beer mai mult, probabil după ce se va amesteca cu apă va mirosi mai bine (e puțin mai diluat mirosul).
Gust: diluat, are un gust puțin oribil, de carburant sau de fum combinat cu o aromă de coacăze negre. Nediluat, e dulce-acrișor și aproape identic cu gustul real de coacăze negre. Așadar, cred că mai bine îl beți nediluat sau puneți mai mult sirop și mai puțină apă!
Culoare: siropul are o culoare de negru-vișiniu, iar diluat devine vișiniu
Ambalaj: PET ce oferă informațiile necesare și la care n-am ce obiecta. Pe dop văd că scrie „Sch...“ și nu știu de ce.
Cantitate: 1L la PET Reciclabil la Sigurec
Poze :
concentrată de coacăze negre cu zahăr și îndulcitori
concentrată de coacăze negre cu zahăr și îndulcitori
concentrată de coacăze negre cu zahăr și îndulcitori
concentrată de coacăze negre cu zahăr și îndulcitori
Concluzie:
Mă așteptam la ceva mai bun, fiind un schweppes. Însă mă dezamăgește! Eu zic că n-are un gust prea grozav, cine a mâncat coacăze negre (rujincăne) zice că are gust bun, și e un gust real. Eu zic că nu-l poți dilua cu apă după cum spune acolo. Mai bine îl bei nediluat, altfel degajă un gust dulce-acrișor de coacăze negre la care se adaugă o aromă de fum, carburant sau de pet-uri arse ori ceva ars. E bun dar nu prea (cum zicea o vorbă celebră). Sunt curios cum e varianta făcută industrial, îmbuteliată în doze de aluminiu sau PET-uri. Acum sunt tentat să încerc și celelalte variante, doar că expiră în ianuarie 2015 și n-am cum să le consum pri mai găsi.
Nota: 8 pentru că diluat mai puțin e bun la gust. Îl recomand dacă se va consuma nediluat.

De unde cumpăr Schweppes Blackcurrant?
1. Auchan CITY și hypermarket din toată România
Preț: ~23 lei și 10 lei când e la reduceri
Importator/distribuitor: TELMOND SRL, Dragomirești Vale, Județul Ilfov
Produs în: Marea Britanie sub autorizarea celor de la COCA-COLA
Site: coca-cola.co.uk

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!